Обмін та Повернення товарів Культурним Клубом здійснюється згідно з Законом України “Про захист прав споживачів”. Зазначимо, що обмін та повернення товарів які контактують зі слизовими оболонками споживача та інші, що відносяться до Додатку №3 вищезгаданого Закону, поверненню та обміну не підлягають.
У випадку відмови від отримання товару на Новій Пошті споживачем, доставка повернення товару відбувається за рахунок клієнта.
На більшість товарів Культурний Клуб не надає особистої гарантії на товари інших виробників. Якщо виробником вказані гарантійні умови, Культурний Клуб може прийняти вашу скаргу та від імені Клієнта звернутися до постачальника/виробника. Наше звернення не гарантує швидке виконання гарантійних умов, але ми запевняємо, що ваше повідомлення буде розглянуте виробником якнайшвидше.
Культурний Клуб не несе відповідальності за гарантійні випадки, а лише є посередником між клієнтом та виробником.
Повернення товару можливе за наявності чеку та якщо товар підлягає поверненню згідно з законодавством України, а саме статті 9 Закону “Про захист Прав Споживачів”, а саме:
- невживані товари;
- збережена оригінальна упаковка та повна комплектація;
- збережений товарний вигляд, а саме: відсутні сліди користування, запахи внаслідок використання, забруднення та сліди механічного впливу.
Клієнт повинен звернутися у будь-який зручний спосіб в Культурний Клуб та повідомити причини повернення. Ми надішлемо анкету до заповнення даних, необхідних для повернення. Повернення коштів на картковий рахунок може займати до двох тижнів, у разі затримки просимо Клієнтів звертатися до нас для уточнення деталей.
У випадку пошкодження товару з вини Нової Пошти Культурний Клуб надсилає новий товар, але за умови, що товар був перевірений на відділенні при отриманні та була написана скарга на Новій Пошті про те що товар пошкоджено внаслідок транспортування.
У разі виникнення будь-яких питань просимо Вас звертатися до нас у будь-який зручний для Вас спосіб.